Ezekiel Wilkes (The favorite one #4)

by - května 11, 2012


Toto páteční meme vymyslela Sue. Cílem meme je každý pátek si z knihy, kterou právě čteme, vybrat jednu postavu, kterou jste si oblíbili a napsali proč.
(Zemětřas (Mechanické století, #1) - Cherie Priest)

Ezekie Wilkes

Ezekiel, nebo zkráceně Zeke, je jedním z hlavních protagonistů v knize Zemětřas od Cherie Priest (u nás vydává nakladatelství Egmont). V tomto steampunkovém příběhu se po tragédii, kterou způsobil Zekův otec, Zeke vydává do města Seattle, aby otcovo jméno očistil. 

Zeka jsem si oblíbila snad hned. Od začátku se mi zamlouvala jeho tvrdohlavost, která byla zapříčiněna touhou očistit otcovo jméno. Celou dobu jsem obdivovala jeho odhodlání a neohroženost, protože se vydal na přespříliš nebezpečné území, kam se jen tak někdo z Periferie nevydá. 

Ještě víc jsem si o oblíbila ve chvíli, kdy se choval jako správný syn a obával se o svou matku. Vlastně i když to není přímo zřetelné, většina jeho činů byla i kvůli jeho matce. 

Ze začátku mi trochu vadila jeho důvěřivost. Byl každému schopný věřit téměř cokoliv, což by někdy nemuselo dopadnout zrovna dobře. Na druhou stranu se kvůli zbytečným obavám několikrát vyhnul své "záchraně". 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Vyzerá sympaticky.:) Stoja tie knihy za prečítanie?^^
    A do tohto meme mám tiež v pláne zapojiť sa.:) Len som na to v piatok zabudla.:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z té knihy byla opravdu nadšená, takže vážně doporučuji. :)

      Vymazat