30 Day Book Challenge - Day 19

by - srpna 02, 2011

Day 19: Kniha, která tě změnila
Série: Hunger games
Autor: Stephenie Meyer

Opět se vracím k této sérii. Když jsem si četla, nedokázala jsem přestat porovnávat, v jakých podmínkách tu žijeme my a v jakých oni. A pak jsem došla k jedné otázce, na kterou snad ani nechci znát odpověď. Jaké by to bylo, kdyby válku vyhrál Hitler? 

Ale teď k tomu, jak mě to změnilo. Myslím, že na popud toho jsem si začala vážit toho, jak se tu máme. Jaké máme štěstí, že žijeme v takových podmínkách. Máme přístup ke všem životně důležitým věcem - vodě a jídlu -, a netrpíme hladem. A navíc, máme toho ještě víc, než vlastně potřebujeme a zasloužíme si. Všechny vymoženosti moderní doby jako je elektřina, televize, počítače a internet, auta a spoustu dalších věcí. Ale nejde jen o to. Ve městech je téměř nevyčerpatelná zásoba teplé vody. Máme neskutečné možnosti, jak se dostat z místa na místo. Kam jít nakupovat, kam zajít v páteční večer nebo jenom se protít bez toho, aniž byste vypadali podezřele. A proč si tohohle, sakra, všichni nemůžou vážot?
 

You May Also Like

0 komentářů