Letní čtení

by - července 03, 2011


Nakonec jsem ani já neodolala a zúčastnila se Letního čtení. které pořádá Abyss a Syki. Jako cíl své cesty jsem si po dlouhém uvážení zvolila Afriku s tím, že docestuji až do Tanzanie. Na výběr bylo opravdu hodně lákavých míst jako třeba Austrálie nebo Amerika, ale na to si raději netroufám. Navíc, kdo by se nechtěl potloukat po Egyptu, Keni a Tanzanii, že? Jako skupinu náročnosti jsem si vybrala skupinu A, tedy pouze hodnocení.

Výprava začíná 1. července 2011 a končí 31. srpna téže roku s jasným úkolem se před Irsko (2 knihy), Belgii (4 knihy), Španělsko (6 knih), Egypt (8 knih) a Keňu (10 knih) do vzdálené Tanzanie (12 knih).

Irsko
     1. Síla vzdoru (Hunger games #3) - Suzanne Collins
     2. Spoutáni magií (Vampýrská akademie #5) - Richelle Mead
Belgie
     3. Stříbrná relikvie (Mercy Thompson #) - Patricia Briggs
     4. Trápení (Sukuba #1) - Richelle Mead
Španělsko
     5. Hostitel (Hostitel #1) - Stephenie Meyer
     6. Leviatan (Leviatan #1) - Scott Westerfled
Egypt
     7. Město z kostí (Nástroje smrti #1) - Cassandra Clate
     8. Smečka (Smečka #1) - Andrea Cremer
Keňa
     9. Les rukou a zubů (Les rukou a zubů #1) - Carrie Ryan
   10. Pád (Andělé #1) - Lauren Kate
Tanzanie
   11. Clockwork angel (The Infernal Devices #1) - Cassandra Clare
   12. Zrození (Stefanovy deníky #1) - L. J. Smith

DOKONČENO

You May Also Like

3 komentářů

  1. Taky jsem zvolila Tanzanii. :D Myslím, že 12 knih je tak akorát... :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem si říkala, ale když se dívám na to počasí, říkám si, jestli jsem si přeci jen neměla trochu zvednout laťku, kdy je tak hnusně... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad nebude celý prázdniny pršet... slyšela jsem, že od úterka už má být zase hezky. :)

    OdpovědětVymazat