30 Day Book Challenge - Day 11

by - července 25, 2011

Day 11: Kniha od tvého oblíbeného autora
kliknutím zavřete okno
Kniha: Poslední oběť
Autor: Richelle Mead
Série: Vampýrská akademie
Díl: šestý - poslední
Anotace: Vražda. Láska. Zrada.A také poslední oběť, kterou je třeba přinést. Rose čelí obvinění z vraždy.
Lissa chce uplatnit svůj nárok na královský trůn. Ne, teď už mezi nimi nebude nic takové jako dřív…

Šestý díl VA je jediným dílem, který jsem zatím nepřečetla a neskutečně mě to užírá. Mám v plánu si celou VA koupit najednou, ale ještě jsem se k tomu nějak nerozhoupala. 

Nemám nějakou vyloženě oblíbenou autorku, ale Richelle mám hodně ráda. VA jsem si oblíbila takřka okamžitě a Sukubu taktéž. Klidně bych se mohla zařadit Cassandru Clare, ale Richelle přeci jen o něco vede. 
 

You May Also Like

0 komentářů