pátek 5. srpna 2011

Co mě potkalo, čeká a nemine...

Mohli jste si všimnout, že to tu poslední dobou nějak začalo upadat. Není to ani tak moc tím, že bych neměla čas, jako že jsem líná. Přesto jsem měla na tyhle prázdniny trochu větší plány.

"Tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastný"
Pa72m_largeHned na začátku léta jsem měla v úmyslu jen na Rock for People do Hradce. Jelikož mi to doma úplně neprošlo na celý festival, přemluvila jsem rodiče alespoň na neděli, abych viděla Sum41, což byl hlavní důvod, proč jsem tam chtěla. Bohužel, díky tomuto vydařenému létu z toho sešlo.

I přes počasí jsme se ale s celou rodinkou, tedy rodiči, jako každé prázdniny odstěhovali na chatu - vzdálenou pouhých 15 minut od Prahy, kde bydlím -. Shodou náhod se sem nastěhovala i sestřenka s manželem, mimčem a dokonale nesnesitelným a hyperaktivním psem, kterého jsem ty skoro celé tři týdny měla na krku. Ale přežila jsem.

Špatné počasí si kompenzuji knihami
Hned na začátku července jsem usoudila, že vlastně nevím, co budu číst. I když mám haldu nepřečtených knih doma, neodolala jsem pokušení kupovat si nové knihy, kterých se mi začalo hromadit trochu moc, takže po návratu do Prahy si budu muset pořídit novou knihovnu. Knihy, které jsem si pořídila jste mohli vidět i v červencové chvástačce.

Tumblr_lpgd2bis2a1qevjumo1_500_large
Protože mi začaly docházet nápady na knihy, které si chci koupit, rozhodla jsem se, že si alespoň doplním sérii Nástroje smrti od Cassandry Clare, protože jsem dosud měla doma pouze třetí díl. Město z popela jsem si dnes donesla domů, ale na Město z kostí si budu muset nějakou dobu počkat, protože jsem si objednala anglickou verzi kvůli obálce. A tento nápad není jediný. A konečně jsem si také vyzvedla na poště Gossip girl, kterou jsem vyhrála u Williindy! (Stále ti děkuju! ;))

Cestou necestou
Většinou se držím v okolí, kde se teď vyskytuji, ale sem tam zajedu i někam dál. Třeba na druhý konec Prahy.

Ve středu jsem se s kamarádkou byla podívat na Horsefeathers FMX Jamu (Freestyle motokros). I když má očekávaní byla trochu větší, co se hlavně areálu týče, show mě ani trochu nezklamala. Kluci, mezi nimiž i česká špička, předváděli něco naprosto neskutečného a fakt se těším, až tam zavítám i příští rok. Nebo dřív.

Protože tohle byl nápad mé kamarádky, já jsem ji přemluvila k tomu, aby se mnou jela opět do Modřan na český BMX X-Cup, který se koná v září. Jestli nebude moc, asi se urazím.
Ale teď zpátky k cestám. Tento způsob léta není jedinou nešťastnou věcí. Ještě nešťastnější se mi zdá způsob cestovaní Prahou o prázdninách MHD. Nejen, že jsme jeli trasu Kobylisy-Modřany  hodinu a půl, cesta zpátky byla opravdu hodně náročná. Když jsme se konečně dostaly na tu otřesnou zastávku Výtoň, zjistily jsme, že tramvaj 17 jezdí jenom tam a zpátky ne. Po cestě jinou tramvají jsme se samozřejmě zakecaly a přejely zastávku, kterou jsme chtěly.

Já a blog
Thanks_largeTak trochu jsem se začala dostávat do skluzu s recenzemi. Je to hlavně kvůli tomu, že jsem se zasekla u recenze na Leviatan, protože prostě ještě nevím, co psát. Recenze na VA nechám do té doby, než si přečtu poslední díl, protože ji asi napíšu jako hromadnou.

Opravdu hodně mě těší, že jste sem začali víc chodit, i když vám zrovna teď nenabízím moc věcí, které byste mohli číst. Stejně jako návštěvnost mě těší, že jste se zapojili do 30 day book challenge.

Doufám, že jsem vám tímto článkem trochu přiblížila, co provádím celé ty dny a proč se to tu trochu zastavilo na mrtvém bodě. Jsem vám vděčná, že čtete tyto všechny mé plky a doufám, že je budete číst i nadále.

Žádné komentáře:

Okomentovat